Transport gratuit la comenzile care depășesc suma de 350 lei.
Telefon: 0775 560 914
1. POLITICA DE LIVRARE
Pachetele sunt expediate în termen de 24 - 48 ore de la primirea comenzii (pentru comenzile cu plată ramburs) sau de la primirea confirmării plății (pentru cele cu plată în bancă).
Comenzile sunt expediate cu curierul, iar durata expedierii e de 24 - 48 ore.
Curierul vă va contacta telefonic, de aceea este important să completați corect numărul de telefon, dar și adresa, inclusiv cu cod poștal, oraș și județ.
Expedierea la nivel național va fi taxată cu 25,00 lei.
Taxele de expediere includ taxele de manipulare și ambalare.
2. POLITICA DE RETUR
2.1 Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau să renunțe la un Serviciu neprestat încă, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele menționate expres în prezentul Document. Astfel, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu neprestat încă, expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a Bunului achiziționat online;
2.2 În cazul exercitării dreptului de retragere, Cumpărătorul va returna Bunurile fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile de la data la care a comunicat Vânzătorului decizia sa de retragere din Contract. Termenul este respectat dacă Bunurile sunt returnate de Cumpărător înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Bunurile trebuie să fie returnate în condiții de siguranță.
2.3 În situația exercitării dreptului de retragere, Cumpărătorul poate opta pentru înlocuirea Bunului returnat cu un alt Bun disponibil pentru vânzare, situație în care i se va rambursa doar diferența dintre valoarea Bunului returnat, în condițiile prezentului Document și prețul noului Bun sau, după caz, Cumpărătorul va achita diferența de preț, dacă valoarea Bunului disponibil ales la schimb este mai mare.
2.4 În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din Contract, în termenul legal mai sus specificat, va solicita neechivoc în scris acest lucru, prin e-mail la adresa: contact@becreative-shop.ro.
Bunurile se returnează, în măsura posibilului, în ambalajul original, însoțite de factură.
2.5 Regula în ceea ce privește Costurile de retur este aceea că acestea sunt în sarcina Cumpărătorului/Clientului, care ia act de această prevedere prin aderarea la prezentul document Termeni și Condiții.
2.6 În cazul în care Clientul/Cumpărătorul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere din Contract, trebuie să returneze și eventualele cadouri care au însoțit Bunul respectiv.
2.7 În cazul în care Comanda este achitată, Vânzătorul va rambursa suma în maximum 14 (paisprezece) zile de la data informării Vânzătorului de către Cumpărător asupra deciziei sale de retragere din Contract.
2.7.1 pentru Comenzile achitate ramburs, prin restituirea contravalorii Bunului în contul bancar transmis de Client/Cumpărător;
2.7.2 pentru Comenzile achitate prin card de credit, prin restituirea contravalorii Bunului în contul bancar transmis de Client/Cumpărător;
ATENȚIE: Returnarea Prețului se face exclusiv în contul indicat expres de Client/Cumpărător în scris, transmis prin e-mail Vânzătorului în acest scop. Nu se fac returnări în numerar sau ramburs.
2.8 În caz de solicitare de retragere a Clientului/Cumpărătorului din Contract, cu titlu de excepție de la termenul de 14 zile, Vânzătorul are dreptul de a amâna rambursarea sumei până la primirea Bunului(-rilor) și efectuarea recepției calitative/cantitative – evaluarea stării Bunului.
2.9 În cazul exercitării dreptului de retragere, returul Bunurilor se va efectua prin intermediul Vânzătorului sau al firmei de curierat contractate de acesta care a efectuat livrarea inițială sau care este indicată expres de Vânzător. Cumpărătorul poate opta însă pentru orice formă de expediere a Bunului atâta timp cât aceasta asigură și garantează integritatea și siguranța Bunului pe cheltuială proprie (prin curier rapid). Estimativ, costul expedierii retur, în cazul exercitării dreptului de retragere de către Cumpărător, va fi egal cu costul transportului de la livrare dacă se respectă același tip de ambalare, exceptând situația în care Bunul a fost achiziționat în urma unei campanii de marketing ce include transportul gratuit.
În situația în care returul are loc ca urmare a existenței unor neconformități la Bunurile livrate din motive imputabile Vânzătorului (exemplu: a fost livrat un alt Bun decât cel comandat, sau Bunul comandat este distrus/afectat etc.), costul returului este suportat de Vânzător.
Din rațiuni logistice și de organizare internă a Vânzătorului, returul se va face pe cât posibil cu etichetele inițiale intacte și returnând toate documentele cu care a fost livrat produsul.
2.10 Dacă Bunul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou (accesorii sau părți ale Bunului lipsesc, Bunul este deteriorat total ori parțial etc.), ne rezervăm dreptul de a reține din prețul achitat contravaloarea costurilor necesare pentru readucerea Bunului de către producător în starea inițială sau de a refuza restituirea prețului. În această situație, Cumpărătorul poate opta să reintre în posesia Bunului returnat Vânzătorului, transportul fiind suportat de către Cumpărător, comunicând în acest sens opțiunea sa Vânzătorului.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a limita serviciul de vânzare produse online în cazul unor retururi repetate și/sau nejustificate și/sau exercitate cu rea-credință de către Cumpărător, indiferent de tipul Bunului returnat. Cumpărătorul va fi informat printr-o notificare scrisă sau poștă electronică, atunci când se constată un astfel de comportament incorect, anterior impunerii unor astfel de restricții cauzate de un comportament abuziv.
Fii primul care află despre noile noastre promoții.
Multumesc pentru abonare!
Acest e-mail a fost înregistrat!